Måsar...

Flygande fän i luften. Det finns visa saker man får räkna med när man bor i götet . Å nu är även jag en i i gänget. Ha sket mig i huvedet den djävulen. Först fatta jag nget jag trodde att någon kastat en sten i hvudet på mig. en fråga jag Mikael om det var e mås skit. Å med tanke på reaktionen var det ingen tvekan. Som tur var, va vi nära macedonkan så in där och hämta serveter å sen hem å duscha Så rent som mitthår är nu har det ite vart sen jag var liten. 

Redan i morses visste jag att jag inte borde lämnat sänget. det mesta har skitit sig. Så efter duschen gick jag och la mig. Vaknade vid 8 å tittade på outsiders. Men snart blir det sängen igen.

I morgon är det jobb som gäller. Jag är inte ledig förrän på fredag å då åker jagtll pappa. Det ska bli kul om jag nu inte hinner att bli sjuk till dess. Jag känner att det är på g. Men det är väl min tur nu alla andra har haft influensa och åtminstånde en ligger i körtelfeber och sånt där tar tid. Men jag hoppas att det kommer att gå bra. 


Nopp sängen kallar natti natti  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0