Nu va det klart...

Japp nu har jag vart på vårdcentralen och jag lider inte av någon obotlig sjukdom utan det här skulle läka ut av sig själv. synd bara att jag väntat i en vecka nu. Jag är trött på det här. Känns bara som en lång väntan på att bli frisk. I morgon ska jag å Mikael skriva på kontraktet om den nya lägenheten. Sen ska jag jobba kvällen. Jag hoppas att det kommer att gå bra och att jag inte kommer att bli sämre.

Det är sjukt varmt här i götet på min balkong är det 30 grader det är jätte mycket. Ute är det säkert 20. Man behöver defenitivt inte ha någon jacka. Men det blåser som en halv orkan. Går man ut får man nog ta brillorna med sig annars får man små sten i ögonen.

Nästa vecka ska bli spännande jag ser fram emot det jätte mycket. Hoppas att det kommer att bli bra. Dock lite nervös. Hela maj är rätt fullspäckat. Å sen åker vi.

Det finns dock en ledsam sak med att flytta. Vi måste göra oss av med smulan. Min älskade söta katt. Men kan man inte uppföra sig så tyvärr. hon passar inte riktigt in i dom nya planerna. Hon hade gjort det om hon var tillräckligt uppförd. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än om jag ska sälja henne eller om det blir avlivning. Oavsett val kommer det bli tufft när dagen väl är kommen.

image1


Nopp nu ska jag gå upp på vinden och se om jag kan hitta lite låder. Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0