Tisdag...


Japp här händer inte mycket. Å då menar jag verkligen att jag väntar på att det ska hända saker. Men det är ju inte riktigt upp till mig längre. Idag är det möte med jobbet som gäller. Det ska bli intressant och se vad dom andra säger om vissa saker.
I morgon ska jag jobba natt och på tordag med. Så går jag av på fredag sen jobbar jag lördag och förhoppningsvis är jag ledig på söndag när min syster har kalas för då kommer tjocka släkten.

Tiden  går snabbt och det är jag mycket tacksam för, för så himla roligt är det inte det här. Folk som säger att det här är en fantastisk tid tro mig dom ljuger. Men samtidigt har jag nog inte riktigt fattat själv än det kommer nog krävas lite mer bevis. Tydligen är jag lite förnekande på denna punkten. Men det är ju inte så långt kvar tills vi får det bekräftat så det är bara härda ut.

Nu måste jag skynda mig. Ajö...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-15 @ 11:45:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0