Trött...



Jag är trött på att jobba.
Är trött på att ha ont i huvudet.
Är trött på att saker inte förändras.
Är trött på att det ser ut som det gör.
Är trött på att behöva förklara.
Är trött på att någon inte fattar.


Jag känner mig som ett ursketet plommon. Iblan önskar jag att saker vore anorlunda att man gjort andra val här i livet. Att saker och ting bara kunde gå av sig självt. Men varför ska det vara lätt för?

Idag är det baby och barn mässan som gäller med svärmor. Det ska bli kul se om det finns något flächit. Sen i kväll pratade vi om bio men vi får se. Pojken ska ju på match sen.
Nu är jag ledig tills på onsdag för då jobbar jag natten. det är ganska skönt faktiskt. Fast inte alltid jag skulle aldrig bara vilja jobba natt.

Den 8 maj är den stora dagen då händer det grejer. Jag hoppas att dom ser att allt är som det ska. Det är mycket blandade känslor inför detta besöket. Lite nervös, förväntansfull, orolig m.m. Men det kommer säkert att gå bra. Jag får hoppas på det bästa.

Nopp nu ska jag gå å äta lite tjeniksen.

Glömde ju tala om vad hemlisen var. Vi var på Gardell han va asrolig. Det är något varje person med humorn i behåll borde gå och se på.

Kommentarer
Postat av: Åhsengåsen =)

Här börjar man ju ana lite saker... ;)

2008-04-14 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0