Åååååååååå

Jag blir så himla trött på internet. Vårat hemma funkar ju inte. Detr har kommit men man måste ha någon jävla extra grej. Här i vårgårda kopplar det bara ifrån sig hela tiden så jag måste sitta å trycka på uppdatera knappen hella tiden. Tur att Mikael kommer i morgon då kanske det blir ordning på saker å ting.

Nu är man själv igen Systeryster har åkt till nästa hållplats och jag är åter ensam. Shit vad jag sover dåligt här. Jag trodde att jag skulle sova bra nu när jag slapp sova själv men inte då. Nepp inte när man sover brevid mina systrar för dom ska helst ligga på mig och flåsa på mig med sin lökandedräkt. När jag väl pötte till henne gav hon mig onda ögat i sömnen så det var inte värt att störa mer. Men det var snällt av henne att komma och hålla mig sällskap. Hon är allt söt min syster. Det var trevligt att ha henne bara för mig själv. Det händer ju inte så ofta nu mera.

Woddy, Rocky och lilla smulan sköter sig fin fint det känns hemsk att se att smulan inte är den samma som hon var när hon bodde hemma. Men jag antar att när man måste tävla mot två stora killar måste men bli en bitch tyvärr.

Nopp nu kallar nog allt sängen tror jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0