Ba bey

Nu drar jag snart till vårgårda för att spendera min tid där. Fram tills nu har det känts rätt oki. Men vad fan ska jag göra på dagarna i min ensamhet? På tisdag ska jag till MVC så då blir det tbax till götet men jag tror att jag kan få det rätt låntråkigt i vårgårda.

Igår var gänget ute på i svängde sina lurviga men anständig som jag är var jag kvar hemma och tog det lugnt. Skulle ju trots allt upp och tvätta kl 8 i mrse. Jag var dock med på förfesten som var två trappor upp. Mycket trevligt. Det är komiskt att så fort folk får sig lite innanför västen ska dom vara där och klämma och känna på min kula. Det är kul att dom inte kan hålla fingrarna i styr å knodden bjuder minsan inte på sina sparkar. Wilma där emot försöker göra knodden van vid sin pip för så fort jag kliver innanför dörren kommer hon med pipen å lägger den på min mage. Igår blev hon nog lite konfunderad över varför alla stog där och kände på min mage. Hon såg riktigt rolig ut.  

På tisdag går jag in i vecka 30 å då är det bara 10 veckor kvar. Inte alls långt kvar nu. Men ett ovanligt lugn brörjar inta så jag känner mig inte längre så himla rädd och fundersam. Hoppas bara att det håller i sig.

Nopp nu blir det packning och glass...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får trevligt i Vårgårda.. (känner mig ensam redan..) =D

Kram

2008-08-11 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0