Det var roligt att du kom men det var ännu roligare när du gick...

Ja dumma psykfall finns det tydligen gott om. Den man trodde man kände vissar sig att vara någon helt annan och den personen man dessutom älskat visar det sig att man hatar mer än något annat. Fruktan för sitt liv och för sina närmaste. Allt detta pga en enda människa. Hur är det möjligt att man kan missa teknen? Hur kan man inte se dom? För visst måste dom funnits där hela tiden?

Jag såg honom igår Bebben jag gjorde det han satt där på vagnen. Jag ville så hjärtans gärna ge honom den pungsparken han så äl förtjänar. Men varför är tanken så mycket lättare än handlingen? Jag önskar så att jag mötte honom i en mörk gränd så jag kunde ge honom vad han förtjänar. För din skull. Han har gjort di så mycket ont.

Jag kom hem ifrån mamma igår. Jag har vart där på en snabbvesit mycket trevligt. Sen igår var det bara att hem och byta om för sen bar det av till bion. Vi såg mumien men för mig är ju den skådisen alltid jungel george så han blir bara en stor fjant som jagar mumier för min del. Knodden levde rövare hela filmen igenom. Den gillar inte så höga ljud. Men med pappas hand på sig nästan hela filmen blev det lite lugnare i vart fall.

I morgon drar jag tl vårgårda för att vara bosatt där ett himla tag. Men jag får ju vara med kissarna å gosa så helt fel är det ju inte.

Nu ska jag gå å se vad köket har att erbjuda...

Kommentarer
Postat av: bebben...

ja.... det är inte lätt asså.... men tack för att du finns där....

2008-08-10 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0