Rättvisa???

Man tycker väl att någonstans här i världen borde den exitera men den har defenitivt skippat mig. När jag går upp halv 8 på morgonen för att tvätta tycker jag i vartfall att det inte är överdrivet för mycket begärt att skiten ska funka också. Men jo då när jag lassat in all tvätt och ska sätta igång finns det ingen ström till maskinerna och för att få ut tvätten igen måste man ha jo just de STRÖM. Så nu sitter jag här i lägenheten å min tvätt sitter fast i tvättmaskinerna nere i tvättstugen å den där jävla vaktmästaren svarar inte på telefonen.
Jag kan bli så förbannad ibland. Hoppas att inte hela dagen blir så här för då lägger jag ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0