Semester...

Japp då hade man ofrivilligt två veckors semester då. Så blir det när ens brukare åker iväg å man själv inte kan följa med. Men men de gör inget det kan vara skönt att vara lite ledig.

I helgen har det hänt en del på fredagen jobbade jag, på lördagen yrade jag först efter Mikaels mamma på stan. hon hade fått någon ide om en klädstil som hon ville testa men så finns där ett litet  problem. Bara för att det finns i ens hjärna behöver det inte betyda att det finns att få tag på. Så vi irra runt där som två höns. sen när väl affärena stängde så gick vi till jensens böfhus å åt. Men när vi väl fått vår mat ser jag min kusin och ett helt patrask komma in genom dörrarna. först tänkte jag gå å hälsa men när jag ser vem som finns mer i sälskapet kändes det som någon drog bort marken under mina fötter. Hela jag börja hyperventilera och fick kalla kårar över hela kroppen. Min största plågoande genom hela min skolgång stog längst bak. Jag har hatat den människan så djupt och jag hade sannerligen inte velat stöta på honom på hemmaplan i mitt teritorium. Efter den choken gick jag, Mikael och mikaels mamma och pappa och tittade på den nya batman filmen. Grymt bra skådespeleri.
I söndas var det mer jobb. Så idag har jag vart inne hela dagen och inte gjort ett skit. Vi tittade på solstorm och den tyckte i vart fall jag var skit. Sen nyss var jag och handlade med Linda så slipper jag att tvinga i väg Stino i motgon när hon går av sitt monsterpass. Nu får hon allt chilla lite =) Vi får ta det på onsdag.

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer. Men på onsdag tänkte jag att jag skulle ta en tripp upp till mammut hon lät så ledsen sist jag pratade med henne. hon ska få lite dotter vård.

I morgon går jag in i vecka 29 alltså 28+0. Nu Börjar det kännas rejält när det lever runt i magen. Det börjar bli ont om plats där inne. Men saker och ting börjar falla på sin plats nu. Hoppas bara att det kommer att gå smidigt med resterande saker som saknas.

babaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0