Trök..

Man skulle kunna tro att jag hade vuxit fast i fotöljen för det är fan inte många minuter jag lämnat den idag.
I morses så kom lilla Linda och hämtade mig vid 11 så då drog vi till vårgårda och käka pizza sen när hon hade drat så blev jag väldigt ensam. Hur man nu kan vara det med tre katter. Men de finns liksom ingen att prata med och ni som känner mig vet att jag har ett STORT behov av det. Man vill ju inte gå runt och prata med sig själv som värsta galningen men det kommer jag nog snart att göra. Så idag har jag i princip bara suttit framför tv:n.

I morgon bär det av till gbg ett tag för att lyssna på knoddens hjärta och mäta. Det ska bli kul. Jag undrar hur mycket den har vuxit. I morgon går jag in i vecka 30 (29+1). Lite läskigt men jag tror allt att det här kommer att gå bra. Det är lustigt när man tittar på andrasbilder ocg jämför. Min kula ser väldigt liten ut. Men det kanske beror på att jag har större kroppsbyggnad än dom jag jämfört med. Inte vet jag. Så länge måtten är bra har jag inget att oroa mig för där. Det finns många funderingar och känslor som är svåra att fatta men även sätta ord på. Därför är det svårt att berätta för andra hur man känner.

Men tyack för att ni står ut med mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: majan

Sv: Jag jobbar ju i veckan och har en del att fixa. Men om jag är i Vårgårda och har lite tid över så kan jag ju höra av mig. Har dock inte ditt nummer(?)

2008-08-11 @ 23:03:04
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0