Varför...

Saker och ting kunde vart mycket lättare om man visste hur det skulle bli i förväg. Då hade det vart mycket lättare att göra rätt från början. Den där jävla havandeskapspennings blanketten gör mig vansinnig. Jag fattar inget och beskriv en vanlig arbetsdag. Visst serru de e lättare sagt än gjort. Saker jag klarar av att göra på mitt jobb. Jag har kommit på en enda sak laga mat. Det känns som alla andra syslor som hör assistent yrket till är påfrestande. Konstigt de där. Det känns som jag bara klagar. Fast de e ju faktiskt bara sant. Jag tycker synd om mina jobbarkompisar som får fixa allt annat.

Nu e jag i vårgårda jag ska snart ta tåget tbax till götet jag har bara lite katt grejer kvar att fixa innan jag drar. Men ja e ju tillbax i morgon igen.

Jag var jätte sugen på en calippo å så hade dom inte den i vårgårda. Får se om jag hittar den någon annanstans :,(


Kommentarer
Postat av: Emma

calippo är gott de! mmmm :)

2008-08-18 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0