Ensam

Känns trist som fan nu när man har blivit själv igen. men det har vart riktigt skönt att ha dom här. Synd bara att mamma fick migrän och blev liggandes nästan hela dagen igår. Hon tog Jonte i tre timmar så jag och Hannie kunde gå på stan ett tag. Jag har köpt alla mina julklappar nu. Bara Mikaels kvar. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. 
Det är lite trist att man bor så långt ifrån dom. Hade önskat att jag kunde träffa dom när jag ville =O(
Men nu är det bara 9 dagar kvar tills jag får träffa dom igen. 

Tänkte att jag skulle visa hur duktig min lilla grabb har blivit. Sitter alldeles själv med lite hjälp av Hannie.

 

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken jätteduktig kille!

Visst är det mysigt med jul å allt nu!



Kram

2008-12-14 @ 20:01:44
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Vilken stark kille :) Jättesöt är han.

Nu har jag lagt ut ett par bilder på våran goding.

Ja, nästa jul MÅSTE vi åka ner och kika. Det knasiga var ju bara att vi hade MASSOR med snö här hemma i lördags, men ni hade tydligen ingen snö nere i GBG. Tokigt! =)

Hoppas ni mår bra. Kram kram

2008-12-15 @ 19:52:51
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0