Ensamt

Ja de e för jävla ensamt. Önskar att det fanns mer än 24 timmar på dygnet.

Idag har jag å Jonathan inte gjort ett skit jag försökte att plocka lite här men de e fan inte lätt. Igår va vi hemma hos mamma men i Falköping var det ett förjävla väder. Så vi kunde inte stanna så länge det han att komma mer än 20cm snö under våran vistelse. Å det är ju trots allt en bra bit hem. Men de va jätte trevligt att överraska mamma.
Sen tog vi en snabbvesit i vårgårda Jonathan försökte smaka på smulans nos men de ville hon inte riktigt vara med på.

I morgon var det torsdag å oplanerad.

Kommentarer
Postat av: Nännie

Chabba :) Allt bra där nere i storstaden? Den lille växer så de knakar förstår jag!? Hoppas ni mår väl iaf! Jag ska till GBG på lördag en sväng med systeryster. Tänkte se om du va i krokarna då och kanske ville komma inåt stan nån timma isf? Ta en fika kanske? Må så gott. kramis.

2008-12-03 @ 19:13:14
URL: http://amiiiras.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej gumman, har du gått o lagt dig än?? Ska ut med Wilma om en liten stund så då kan vi vinka till varandra =))Kram

2008-12-03 @ 22:48:52
Postat av: Nännie

Japp, tanken är iaf att jag ska leta efter dom :) men det brukar ju alltid bli att man köpet till sig själv. Konstigt nog :)Du har mitt nummer så det är bara att höra av sig under lördagen om du känner för att komma inåt. kramis.

2008-12-04 @ 06:08:58
Postat av: bebben...

hade vart kul om du sa till när du var i stan.. så man fick en chans att träffa dig lite.. snyft men men..

2008-12-04 @ 08:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0