Ikea å långpromenix

Ja igår var jag, Stino å Jonathan ute på en långpromenix i hela 1 timma å en kvart. Var rätt skönt att röra på döfläsket. Men de snöa å haglade lite på oss. Wilma tyckte Jonathan var jätte intressant och var tvungen att köra ner sitt huvud i vagnen med jämna mellanrum för att se efter om han hade rymt. Hon e allt söt hon.

Sen när vi kom hem var det bara att ge lillen lite mat å byta för sen bar det av till IKEA men dom höll ju på att bygga om där så allt stog huller om buller och de va mest skit. Men vi köpte en ny kudde till Jonathan och Mikael och en stor grön gosedjurs flodhäst. Den har jag tittat på länge.

Idag blir det nog till att åka å handla om gubben är pigg nog när han kommer hem. Han försov sig rätt bra i morses. Men jag tror nog inte att det ska bli några problem.


        

1. Det syns ju vem det är som bestämmer =OP
2. Wilma lyssnar efter ljud ifrån vagnen
3. Jonathan sover sött under promenixen
4. De e ju tur att man inte ser ut som en stoppad korv. Jag skyller på all skit jag faktiskt har i fickorna
5. Sjuklingen Stino att hon ens orka knalla så långt som utanför dörren är en gåta

Kommentarer
Postat av: sandra

haha wilma behöver ju inte ens hoppa upp i vagnen, harry önskar att han också var så lång!



Kram

2008-12-06 @ 10:55:31
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0