Så var det en ny vecka

Idag har vi vart i vårgårda å spanat på Mikaels mamma å pappas nya place. Dom har målat sin trappa röd. Ganska ovanligt men jätte fräckt. Jag önskar oxå att jag hade ett helt nytt hem som jag kunde göra vad jag ville med. Men tyvärr går ju inte riktigt det. får nog vänta några år när vi kan köpa ett eget ställe å göra som vi vill. Det finns många ideer.

I morgon hoppas jag på en sväng till allum men vi får väl se. Vore kul matt hitta en kläning att ta på sig till jul. Men vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: emma fransson

gulle killen där =)

2008-12-15 @ 22:23:42
Postat av: Malin

Söt! =)

2008-12-16 @ 09:38:21
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0