Prioriteringar...

Jösses vad svårt det är att hålla en diet. Jag trodde att det skulle vara jobbigt men inte så här jobbigt. När man är sjuk blir inte saken bättre. Men nu är jag tbax på jobbet i vart fall. Nästa vecka hade jag tänkt att köra igång med träningen när jag är säker på att jag är bra i halsen. Sen måste jag verkligen hålla min diet å inte fuska. Jag vet att jag borde vara stark och inte ge efter men va fan de e inte lätt.

Det gör inte saken lättare att ha en pojk som äter godis å sån skit nästan varje dag. Men han har ju en ämnesomsättning som är på högvarav hela tiden. Han äter mer skit än mig å lyckas ändå att behålla sitt sexpack utan att röra en fena. Jösses vad livet kan vara orättvist i bland.

Sen beror det lite på vad man prioriterar. Jag vill hellre vara frisk och sedan träna än att träna sjuk. Sen känner jag för att leva å inte sitta ensam som en nunna. Men jag får nog allt göra vissa om prioriteringar annars kommer det nog tyvärr inte att hända mycket.

Ba baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0