Första dagen


Idag var då den första dagen på mitt nya liv. Än så länge verkar det inte vara någon fara. Det var inte så jobbigt att göra frukosten. Äggröra med 3 bacon skivor. det jobbiga kommer nog till lunchen och middagen. Men jag har suttit nu å gjort lite matsceman som jag hoppas att jag kan följa. Men det är ju det där med förberedelser som inte är min grej.

För all mat handlar ju om förberedelser tyvärr. Men det kommer nog gå bra. Det handlar ju om att planera sin tid. Jag hoppas bara att jag slipper att vara konstant hungrig för det är så himla jobbigt. det blev ingen promenad å ingen träning på gymet. Så jag får ta ut å vädra min yoga matta å göra lite hemma träning. Men de blir lika bra det hoppas jag. Får väl se om jag ska dansa i morgon eller om det blir lite träning på gymet.

I vilket fall som helst ska jag träna minst tre gånger i veckan punkt.

Det trista är att jag känner en förkylning är på g. Men det kommer inte att hindra mig det får det inte gör för då blir jag ledsen.

Nopp nu blir det att sätta lite sprutt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0