Hejsan å Välkomna...

Mitt namn är Jennie Eng 21år. Tänkte att det kunde vara en rolig ide att skriva en blogg. Fast jag har lite emot det. Men men man behöver ju inte bli allt för personlig.

Klockan är nu 22:33 å jag ska upp å jobba i morgon. Tröttsamt att jobba på helgen specielt när pojken är ledig å är ute å svirar med gemensamma kompisarna. Käns pest. Men min policy är att inte festa innan jobb. Jag håller rätt hårt i det faktiskt även om det händer i bland.

Tänkte att jag skulle börja med mitt hälsosamma liv på måndag. Först startar jag med en eller flera intensiva veckor med Nutrilett vi får se hur länge jag klarar att hålla på. Det smakar ju trotts allt skit. Men vill man vara fin får man lida pin har jag hört. Sen övergår jag till Atkins dieten. Å den är hård vill jag lova. Man får inte äta några kolhydrater över huvud taget under minst 14 dagar. Det kommer bli pest eftersom jag mot min vilja måste erkänna att jag är sockerbeoende. Men det här kommer att gå bra. Jag har gett mig fan på att det ska funka å jag ska bli strand fitt till i maj när jag å pojken drar på en semester. Nu ska det funka.

Så den här bloggen kommer nog redovisa min kamp och knske lite annat smått å gott.
Börjar fundera lite på att ta upp Alovera grejset igen är ju ruskigt bra grejer. Men det krävs nog både en å två funderingar.

Sängen kallar / Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0