Torsdag...

Ännu en dag i sjukdom. Nu börjar jag bli trött på det här. Så fort jag reser mig upp blir jag svimfärdig och äter jag mår jag pyton. Träna är liksom inte ens att tänka på det vore självmord. Så nu kommer jag att ligga hemma hela veckan å tycka synd om mig själv. Förstår inte riktigt hur det kunde bli så? Men men maten funkar riktigt bra. Än så länge har jag gått ner 1 kg men de e inte så himla mycket. Fast med tanke på att jag inte har tränat något tycker jag nog att det är rätt bra.

Nästa vecka hoppas jag på att den dumma sjukan har försvunnit så jag kan gå å träna. För då jäklar. Tänkta att jag skulle titta igenom lite tatuerings bilder å se om jag hittar någon. Det börjar bli dags snart för den andra tycker jag allt. Men tatueraren tyckte att bilden jag hade valt var lite för luddig så jag får nog tänka om lite. Inte så värst kul men har man inget annat val så.

Så nu ska jag börja kika baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0