Lite klarhet?


De vill jag väl inte påstå att jag fick bara för att jag var hos föräkringskassan men lite mer fatta jag ju.
Jag fick blanketer om havandeskapspenning. Men grejen är den att om man ska bli omplacerad måste man begära det två månader innan å de va minssan ingen som sagt det till mig. Så vi får väl se om det går igenom. Jösses det krävs energi att vara gravid vill jag lova. Så Pingu var snabb och fixa med havandeskapspenningen redan nu.
Det är massa fält som ska fyllas i ex på hur många kilo man lyfter per pass och hur många gånger. Hur fan ska jag veta det när man jobbar som personligassistent? Sen ska man fylla i vilka arbetsuppgifter man klarar av och inte. ja det kommer inte att bli lätt att fylla i den där blanketten. Ursch när ska det ta slut?

I morgon är det löning då ska jag föröka att ta mig in till staden och äta middag med min kära pojk. Sen ska jag gå å kika efter den grymt söta dressen till knodden. Hoppas att den finns annars får jag beställa den.




Jag hoppas snart på att få lite energi och dammsuga. Men de e ju inte direkt så att det kommer på posten. Men det måste ske innan maiden galningarna kommer till helgen. Jeje jag ska i vartfall palra mig ner till tvättstugan och se om det finns någo tvätt tid i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0