MVC v.25+2

Japp igår var jag på MVC och mätte magen för första gången och det var ett nervöst moment jag trodde ju att knodden inte växt nått men måttet höll bra i kurvan. Så det kändes som en lättnad. blodvärdena var bra med fast jag ska börja ta mina äckliga järntabbleter en gång om dagen i stället för varannan. Dom smakar skit och har rätt taskiga bieftekter. Men huvudsaken är ju att knodden har det bra och mår bra.
När barnmorskan skulle sticka mig i fingret kom det jätte mycket blod. Det var blod på mig å på henne och lite överallt. Tur att man inte har ont av sånt.
Så nu ska jag tbax om drygt fyra veckor och göra lite nya tester. Barnmorskan sa dessutom att det inte var något att oroa sig för om man inte går upp i vikt för även om du går ner i vikt under graviditeten snor ungen det så på det viset står ju vågen still. Det känndes tryggt vi har ju vart lite oroliga.

Idag ska vi bort och städa gamla lägenheten och göra klart där borta. Sen på måndag ska vi lämna nycklarna till dom nya hyresgästerna. Det ska bli så sköntatt inte ha något mer med det placet att göra. Nu kan vi fokusera på att bygga klart det hem vi vill att knodden ska ha =)

( om det är massa stavfel och saknas bokstäver lite här och där är et bara för att jag skriver på den bärbara datorn och den tycks hoppa över vissa bokstäver i bland. )

Kommentarer
Postat av: Sandra, Anders & Elina

Visst är det mysigt att gå till bm och få lyssna och mäta bebisen!?

Nu kommer det gå jättefort och snart har ni eran lille kotte hos er!

Det känns som igår jag var och mätte magen första gången=)



Kram

2008-07-20 @ 15:18:36
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0