Nytt place...

Nu börjar den nya lägenheten kännas som hemma. Vi har bott här i 1 vecka och 3 dagar vi har redan kommit i ordning bra. Det fattas lite tavlor här och där men det mesta är fixat. Stino och thommy befinner sig två trappor upp. Jag gillar att ha mina vänner nära. Jag väntar bara på att Linda och andreas ska komma på en vesit. Men jag tror inte att dom är hemma.

Tyvärr har vi inget internet än så vi snyltar lite på Stino och Thommy. Men det funkar bra. Fast jag ill ju ha ett eget så man kan kika när man vill. Men snart förhoppningsvis.

Tänkte att jag skulle ta lite bilder på vårat palats så ni kan få spana lite.

Idag gick jag in i vecka 26 eller som man brukar räkna 25 veckor plus 0 dagar. Alltså 6 månader. Så nu är det inte så långt kvar. Bara se sådär 15 veckor. Men det kommer nog att gå fort. Jag längtar som fan det ska bli väldigt intressant att se vad det är för liten krabbat som lever där inne. 

Har samtidigt lite anik det finns massasaker som måste fixs innan knodden bestämer sig för att se dages ljus. Känns som vi måste sätta lite fart så inte allt är kvar till veckorna precis innan.  

Det kommer som ni förstår att bli lite knapphäntiga uppdatringar här tills vi får internet men det kommer ag lövar. Ba baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0