>Hälp!!!

Nu mina älskade vänner har jag hittat den roligaste och självgodaste intervjun som finns. Ni måste bara se den. Helt sjukt. Inga mindervärdeskomplex här inte.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2679297.ab

Idag har jag: Vaknat två gånger. Första var när Mikael skulle upp oc iväg till körsklan. Andra var dessto mer brutalt de va en jävla ringande på dörrklockan. Min första tanke var att Mikael glömt nycken. Min andra var att det brann (jaha men släck det å jag sover för helvete) men när det aldrig slutade ringa så fick jag ju snällt gå upp å kolla vem som ville nått. I i det fina runda kikhålet såg jag Robban och Aronsson och ett patrask brudar å du fick jag ju släppa i dom. Dock när ja öppnar dörren med grymt igengrusade ögon upptäcker jag till min fasa att där fanns även en filmkamera. Behöver jag tillägga att jag gick och la mig med blött hår igår och hade liksom ingen tid att sätta upp det innan jag öppnade dörren. Jag vill verkligen inte se den filmen sen.  
Efter att jag hade släppt in dom å fått på mig lite kläder var dom här i en timma å tjöta lite och spanade på placet.
I övrigt har jag inte gjort många knop å kommer troigtvis inte göra det heller. Jag fick ett brev ifrån försäkringskassan sm lika gäna kunde ståt på grekiska för jag hade nog fattat lika mycket som jag gör nu. Varför ska det vaa så krångligt för?

Jag har börjat fndera lite på förberedelser innan knodden kommer. Jag vet inte riktigt vad vi behöver införskaffa vad som måste has. Vissa saker är ju självklara men i dom här områdena känns det som jag tagit ett helt hav av vatten ovanför huvudet. Det är inte bara materiella saker som oroar mig. jag vet ju för fan inte ens hur man byter en blöja på "rätt" sätt. å det känns ju himla bra när man ska bli morsa om tre månader. Försäkringskassans självservice gör ju inte saker lättare. Jag har defenitivt rätt att söka havandeskapspenning men hur gör man det och bir inte det samma sak som att vara sjukskriven? Hur får man föräldrapenning. hur gör man? Vart finns manualen?
Ibland önskar jag så att jag bodde hos mamma så hon kunde hälpa mig med dom här sakerna.
Jag känner paniken växa i samma takt som magen men den har bara börjat när knodden väl kommer lär inte paniken vara borta bara ändrat lite form.
Buhu varför ska det vara så krånligt att få barn när skaffa dom inte är komplicerat alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0