Åter igen hemkommen


Nu vill jag inte röra mig mer helst inte alls vill bara vara hemma å packa å se tll att allt är fixat och klart till den 1 juli. För då ska vi få våran nya lägenhet det ska bli så gött. Men tyvärr går ju inte det eftersom man måste jobba gå på möten med diverse inom sjukvården för att allt ska vara fixat tills oktober när knodden väl bestämmer sig för att titta ut.

Det är allt tomt här hemma utan smulisen men hon har det bra nu. det känns skönt att veta så hon inte hamna hos någon som inte bryr sig. Hon springer runt och leker med Mikaels mamma å pappas katter.

I morgon börjar verkligheten igen det är tbax påjobbet som gäller. Inget jag ser fram emot men vad ska man göra. Jobba bör man annars dör man. jag har dessutom fått pappren från försäkringskassan å det finns lite uppgifter som måste kompliteras men jag får inte tag på chifen så de blir till att försöka nästa vecka igen.

Någon som har några roliga planer till midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0