Sliten..

Ja så här trött har jag nog inte vert sen i början av min graviditet men idag är det extremt vad jag än gör blir jag inte piggare. Jag hade kunnat döda för en power king men får ju inte dricka sådant. Så jag får väl gå här i min lilla dimma. Jag har lite funderingar på att gå å vila lite och sätta fart att packa klart i köket som jag har hållt på med hela helgen. Det känns som jag stampar på samma ställe hela tiden.

Nu börjar det bli riktigt livligt i min "lilla" mage det rör sig rätt bra där inne. Jag längtar till det lilla livet bestämmer sig för att komma ut och hälsa på världen. Men det känns som det är en evighet kvar. Samtidigt är jag livrädd inför förlossningen. Men klarar kvinnorna det i afrika utan bedövning och grejer så kommer jag fixa det lätt. Hoppas bara att dom inte hittar något konstigt på mina prover så det måste krävas massa blod å grejer. Jag är ju lite känslig när jag ser blod som inte kommer ifrån mina sår. Men men det finns nog inte någon lätt utväg så det är bara att bita i det sura äpplet och skaffa sig dom bästa förutsättningarna. Hur man nu gör det?

Nu är jag ledig i två dagar så det blir packning på högvarv för på fredag måste allt vara klart för på lördag morgon går flyttlasset. Det ska bli så skönt. Större bättre närmare ja allt är bra med den lägenheten.

Nu tror jag att jag ska ta en power nap ( eller hur det nu stavas?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0