Vad ska man säga...


Det är inte alltid så lätt att säga saker som inte ska tas på fel sätt. Det där handlar om fingertopp känsla. Kanske inte riktigt min starka sida men jag föröker. På torsdag ska jag försöka att förklara för dig hur vi känner nu när det är som det är. Men det kommer inte att bli lätt när man inte vill se den fula sidan av det hela. Jag önskar bara så att du kunde ge henne lite tbax på det hon har förlorat det som du har tagit i från henne. Men det är säkert inte lätt för dig heller. Man kanske har ett automatiskt ögonlock som gör att man blundar för sanningen när den är försvår att handskas med. Inte vet jag men jag hoppas att det kommer att bli ändring.

Idag har jag vart å jobbat å sen var det ett par typer här och tittade på lägenheten efter det åkte jag och Linda äntligen och handlade så nu har jag mat igen. I morgon är jag ledig och då blir det till att packa fy vad trist. Men nu när vi kan få lägenheten när vi vill är det bäst att sätta lite fart.

Fortfarande inget planerat inför midsommar och detta är nog första året. Men vi får väl se vart vi hamnar.

Kommentarer
Postat av: Emma

hej hopp!! Hoppas allt går bra med magen!! Om du vill får du vara med på min gissningslek på min blogg! :) hiihii. kram

2008-06-18 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0