Sjukvård?

Jag är verkligen inget big fan av sjukvård å specielt inte när man inte vet vad som händer själv. Man blir bara runtskickad å dom vet inget å tänker inte hjälpa en att ta reda på något heller. Nopp här får du en internet adress där hittar du info och numer. Aldrig att jag tar det nopp nu blir det förhoppningsvis privat vård i stället. Vi har hittat något som lät bra så vi får väl se. Men det är ju ganska överbelastat i gbg som det är. Så det är bara att hålla tummarna.

Mötet med chefen gick väl så där. Jag var ärlig och sa vad jag tyckte så får vi väl se om de blir något bättre. Sen fick jag lite bättre förklarningar till saker som har vart rätt luddigt.

Nopp nu blir det dusch å sen mat natten kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0