What a *pip*

O morses när jag vaknade var det helt vitt ute och nu när man tittar kan man knappt tro att våren faktiskt har vart här. Men den vände väl och väntar på bättre tider. Hoppas bara att det är snart.

I helgen hade vi en trevlig födelsedagsfest för mig med tema singstar. Det gick riktigt bra för vissa men jag var inte riktigt in satt i det eftersom alla skulle besvära sig med att komma samtidigt och då var jag ju tvunget att vara lite social så klart. Men trevligt det var det. Synd bara att et tog slut rätt fort. Klockan var halv 2 när den siste gick. Fast för min del som var nykter spelade de inte så stor roll eftersom jag var rätt trött på alla fyllekajor =) Men ni vet att jag älskar er än då.

I går var det faktiskt riktigt vår fint ute så jag å Mikael bestämde att viskulle ta en promenad. Vi bjöd med Linda å Stino med sällskap men dom banga ur i sista sekund så det blev bara jag och Mikael. Fast de gjorde inget. vi gick till Kviberg å sen tog vi vagnen in till stan å sen gick vi och åt världens brak middag kosta bara 400. Men det var det värt. Vi hade både trevligt och mysigt och sen åt vi på ett ställe vi aldrig hade ätit på förut så det va jätte kul.

Idag händer inte mycket jag vaknade rätt tidigt och upptäckte att jag blödde näseblod så det fick jag ju ta hand om. Mikael är inte hemma förrän tre så det blir allt att slappa fram tills dess.
I morgon är det möte med chifen är lite nervös men sätter hon sig på mig ska hon allt få veta att hon lever. Jag tror att det kommer bli ett möte av intresse.
På onsdag är det ett annat möte inplanerat och det kommer nog att göra ont är jag rädd för. Men måste man så måste man.
Sen på torsdag kväll börjar mitt maraton med 4 nätter i rad. Det kommer nog att bli tuft men allt går bara man vill.

Hej hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0