Är det någon där???

Det kan man verkligen undra. Är det någon som lyssnar på lilla mig eller går det bara rätt igenom. För om det inte gjorde det borde du vetat bättre...  


Sitter här i min ensamhet och tittar på eurovision song contest just nu är det någon jävla piratlåt skit i vart fall. Sen kommer Pirelli. Imorgon tror jag att jag ska ta mig en lång promenad och fundera lite över min situation. Det känns som att saker inte direkt flytter som kviksilver snarare som mörk sirap. Oddset är inte på min sida tyvärr. Men snart åker vi å då hoppas jag att allt kommer att vara bra.

Nu är Pirelli hon ser ut som en smurf nu ändrade dom nog färg blå bakgrund var nog ingen fin ide...

Nu ska jag gå å hämta godiset och tröst äta lite =(

Kommentarer
Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

hehe jag sitter också här ensam och kollar på esc :P ganska mysigt tycker jag :) ha en trevlig kväll

2008-05-24 @ 22:24:41
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0