Jaha ja

Snart var denna dagen oxå slut. Jag har vart hos sjukgymnasten och hon klämde lite och kolla lite. Jag ska tbax nästa torsdag och träna lite. Så får vi väl se hur det går. Jag hoppas att det inte kommer att bli värre än så här. Men man vet ju aldrig. Sen har jag packat alla grejer som ska med till nya placet från balkongen. Men det är först när man börjar packa man inser hur mycket skit man äger.

I morgon blir det jobb och likadant på torsdag. På fredag blir det möte med ätdocktorn som ska se till att jag inte är en sumo när jag kommer till förlossningen. Sen i helgen kommer svärföräldrarna. På måndag blir det nytt ultraljud sen ett möte med barnmorskan, tisdag är det jobb sen möte med försäkringskassan, onsdag vet jag inte jobb kanske? Torsdag är det ju träning med sjukgymnasten. Sen var det bara fredag å lördag kvar sen drar vi. Så det blir fullt upp till semestern. Shit jag verkligen längtar efter semester.

Nopp nu ska jag gå å packa ner grejerna som ligger under sängen och smlar damm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0