min lilla bäbis...

Herre jösses ibland vill jag bara mörda henne till exempel i natt när hon bara satt å mjaoa och krafsa på dörren. Men hon är ju mitt hjärta det kommer bli så svårt att lämna bort henne hon är ju trots allt en mycket viktig del i mitt liv. Fy å usch va jobbigt. Men jag har fått två svar på min annons en som låter väldigt bra. Dom bodde ute på landet så det låter jätte bra.

Jag är trött på att höra att jag är tråkig att jag inte bjuder på mig själv. Testa att sitta nycktra på en fest å se hur mycket ni själva bjuder till. Alkoholen gör mycket tro mig. Att vara gravid är bland dom svåraste sakerna jag gjort inte dricka, inte fest röka, må skit, känslor som man i normala fall ignorerat bubblar upp till en storm. Det är verkligen ingen dans på rosor. Men tro mig jag försöker behärska mig. det är inte alltid så himla lätt men jag försöker.

Snart är det semester nästa gud vad jag ser fram emot att få ligga och göra inget. det ska bli skönt att komma bort från allt en liten stund och bara fokusera på mig och min pojk.

nopp nu blir det lite frukost...image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0