Ingen bil...

Nopp det blev ingen bil idag. Va tydligen bara rena skiten. Jag fick i alla fall gjort lite grejer idag som att diska och vika in alla kläder som vi tvättede igår. Så nu är det bara dammsuga kvar å de tänkte jag väl att jag skulle hinna med innan besökarna kommer i morgon. Fast det blir bara pappa och farmor dessvärre. Pappas "vän"  finns tyvärr inte längre med oss.  Stackars pappa.

De kommer nog bli en liten halv dyster dag i morgon är jag rädd för. De som skulle bli en glad dag. Hoppas att Jonathan kan få min pappa att le lite i vart fall.

Jonathan har lätt drabbats av kolik eller något för åter i natt var han vaken till 2. Å nu har han sovit efter en grym skrikattack vid 9. Så nu kommer han säker inte sova i natt heller. Men vi får väl se. Hoppas går ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0