Ojoj

Första dagen jag å Jonathan är "själva". Mikael började jobba idag å än så länge har allt gått bra. Jag har hunnit med halva disken. Får väl se om andra halvan blir klar innan Mikael kommer hem. Annars har vi inte gjort något i dag.

Igår var det jätte trevligt. Känndes konstigt att åka med Mikael bara vi tre. Men det var jätte skönt. Hannie blev jätte glad när vi kom. Å mamma fick gosa lite till med Jonathan. Mammas hund Winston tyckte att Jonathan var jätte rolig å smakade jätte gott.  Sen åkte vi till Herrljunga å hälsa på. Å i riktig grabbanda för att passa in i gänget sket ju så klart Jonathan de första han gjorde hemma hos Robban. Kenny ville inte hålla för han var rädd för att tappa honom. Jag tror mer på att han inte ville känna skitlukten =P Sen efter herrljunga blev det vårgårda. Mikaels mamma såg rätt chockad ut när hon såg mig i fönstret. Så vi var inte hemma förrän vi ett i natt. Men de va allt en underbar dag å farligt dyrt var det inte heller att hyra bil. Det slutade på ca 500 spänn å det kan de ju vara värt. 



 

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken exta söt pojk han är! Vad stor han ser ut, fast jag vet att han e pytte pytte brevid Elina iaf!

Elina hälsar att hon har likadant täcke och kudde!



Kraaam

2008-11-16 @ 00:26:35
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Han är så otroligt söt lilla Jonathan :) Längtar så tills våran bebis bestämmer sig för att komma ut, känns som att det aldrig kommer hända. Ha det nu så gott. Kram Kram

2008-11-16 @ 09:53:39
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0