Pust å stånk

Ja att tvätta själv är nog inget jag kommer att göra jätte ofta. Shit va krävande det är när det finns en till som måste va med. Men det funkar ju. Snart kommer Mikael hem å då får han ta plutten medans jag är i tvättstugan. Tur att jag hittade min långa sjal igår så nu ligger han i den på min mage så jag åtmindstånde har händerna fria. Han ser dessutom ut att trivas bra där i.

I natt ville Jonathan vara social med sin mamma till kl 2 på natten så det har inte vart mycket sömn inte. Känner mig lite svimfärdig. Men de går nog över med lite mat.  I motgon ska Mikael åka å titta på bilen å sparka på däcken =P Hoppas nu att den är något att ha. Jag å Mikaels mamma ska va kvar hemma. Skönt med avlastning.

Sen på söndag kommer pappa med "vän", farmor å kanske min bror. Farmor var så söt å meddelade att jag inte behövde tänka på fikabröd för det skulle hon minssan fixa. Tur att vi har kruttanten på 81 bast. Hoppas vi får ha kvar henne länge till. Så Jonathan hinner skapa en uppfattning om vem hon är.

I natt kom då snön. Linda du ville ha den å den kom. Hoppas nu bara att den hinner ligga kvar iår så vi kan testa t-faten som vi införskaffade förra året.




Kommentarer
Postat av: emma

puh... jag vet hur du känner dej :)

2008-11-21 @ 15:29:09
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0