Släktbesök.

Idag har tjocka släkten vart här. Mamma, Hannie, Sarha, Cirre, Maja och Peder och titta på vårat lilla troll. Självklart blev det en massa sniffande och gosande. Känns lite jobbigt att bo så långt "hemmifrån". Man kan ju inte riktigt träffas när man vill. Så det var allt lite jobbigt när dom skulle åka. Det var jätte trevligt när dom var här. Mamma hade bakat och gjort mat som hon hade med sig. Sen fick vi massa grejer till Jonathan. Hon är allt snäll min mamma.
Å nu har jag faktiskt lite egentid. Mikael är ute å går med Jonathan å Thommy. Så nu är jag alldeles själv hemma skönt fast tomt.

Igår badade Jonathan för första gången han gillade det skarpt. det var roligt att de hur han reagerade på vattnet. Men han tyckte allt att det var riktigt gött. Brås på mamma där som kan ligga i badet i flera timmar =)

I morgon kommer Mikaels farmor och farfar och hälsar på det ska bli trevligt.

              
Tar ett bad                                        Så här ser magen ut en 
                                                           vecka efter förlossningen 





Kommentarer
Postat av: Christina

Har man tråkigt så har man, har lyssnat på Ts jävla gnäll om att vi behövde ett par andra gardiner i fönstret lite för länge så då tager man vad man haver o dessa ska få hänga fram till mars/april =P har stora rummet kvar och det är ju där allt pynt ska upp o då kan jag vänta med gardinerna där inne =9 sen är det nog egentligen meningen att jag ska ha några andra gardiner i sovrummet för det andra såg inte bra ut =P jaja tänkte jag skulle ta o ringa till dig om en stund =D vi får väl se.. Kram

2008-11-09 @ 18:42:31
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0