Sömntuta

Ja Jonathan sitter i babysittern å sover. Skönt att han somna utan att jag satt å höll i honom men han sitter ju upp å sover så jag kommer nog få väcka honom snart. Sittern är ju inte riktigt till för att sova i.
De e inte så roligt att ta med grabben ut på promenader när det bokstavligen vräker ner från himlen. Men vi har vart ute tre dagar i rad nu så de blir nog en inne dag i dagför mig och herren.
 
På lördag ska Mikael åka å kika på bil med sin pappa. Hoppas att dom hittar någon billig å bra. Det skulle vara så skönt med egen bil å slippa utnytja Linda jämt. Hon behöver lite avlastning =P
Sen på söndag kommer nog pappa å hans "vän".

Ibland hatar jag att bo i gbg. Eller ja inte i själva gbg utan så långt bort från mamma å familj. Det skulle vara skönt nu när mamma ändå bara går hemma att kunna hänga med henne om dagarna i stället för att sitta själv på var sitt håll. Men de e ju livet jag har valt =( 

Kommentarer
Postat av: sandra

vad skönt med bil nu när vi har lillen å allt. Hoppas att ni mår fint=)



Kram

2008-11-19 @ 21:44:37
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0