10 dagar kvar

Man skulle lätt kunna börj undra vad jag gör upe kl 06:30. Å i ärlighetens namn så gör jag det med. Men går man och lägger sig kl 11 å vaknar både 1, 4, 6 så är det inte så lätt att somna om. Så jag byter taktik om jag sitter här en stund kanske jag blir trött igen och kan få sova lite.
Vi kommer att få en bebis som är en nattuggla det kan jag slå vad om. Lik mamma å pappa. Konstigt att det är roligare att vara uppe på  nätterna än dagarna. Det borde ju va tvärt om.
Jag undrar vart den här dagen ska ta vägen om det kommer ske något vettigt eller bara skit?

Kommentarer
Postat av: Emma

10 dagar kvar!! :) det börjar närma sig!!!

2008-10-18 @ 10:00:08
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com
Postat av: Gubben

Men lilla älsklingen min!

Inte kan du vara uppe vid den tiden på morgonen, det är ju meningen att du ska sova då! Jag hoppas att du får lite mera sömn under dagen iaf. Puss

2008-10-18 @ 10:31:57
Postat av: Gubben

Jag har kommit på det älskling med väldigt mycket hjälp av Mia!

När du är vaken på dagarna och rör dig så vaggar du bäbisen till sömns, men när du ska sova så ligger du still och då vaknar bäbisen. Så mycket tyder nog på att det blir en liten natt uggla trots allt! puss

2008-10-18 @ 10:35:24
Postat av: sandra

Nu är det nääääära=) Elina kom 10 dagar före bf=)



kraam

2008-10-18 @ 19:38:20
URL: http://harry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0