17 dagar kvar

Redo för mentalen? Ja man skulle i vart fall kunna börja undra. För fy fan vad hormonerna spelar spratt. Först nu kan jag bli riktigt riktigt irriterad. Men så fort jag öppnar munnen och ska säga något så börjar jag lipa som om någon hade dött. Hellt hejdlöst och okontrollerbart. Stackars Mikael som måste leva med detta psykfall.
Hade jag fått välja hade jag vart "normal" för gudarna ska veta att det tar på kraftern att sitta å gråta oavbruttet i flera timmar. Sen känner man sig helt patetisk för de går ju inte låsa in sig på dass i flera timmar å tycka synd om sig själv.
Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Hoppas på att det går över snart.

Känner mig lite febrig men det är nog för allt gråtande. men jag känner mig helskum. Undrar vad som kommer ske idag. Mikael springer runt här å grejar. Jag vet inte riktigt vart den plötsliga energin kom ifrån men jag delar den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0