2 Dagar kvar?

Knodden trivs nog bra i magen. Det måste helt enkelt vara så. Io för sig förstår jag den detta vädret är ju inget vidare att välkomnas av. Men jag önskar nog trots allt att den ville komma ut nu i alla fall. 
idag har jag än så länge myst lite med pojken ch sedan följt med honom in till stan för att äta på burger king. Det är ju deras tradition innan varje blåvitt martch. För jag är rktigt trött på att bara sitta hemma och vänta. Men nu i efterhand ångrar jag mig allt lite. För när vi hade ätit klart tog vi en liten promenix ner till blåvita shopen ingen lång bit alls men min kropp bojkottar allt vad som heter att gå längre än tio meter så nu sitter jag här å har skit ont i hela höft å ryggpartiet. 
Men det får väl vara värt det denna gången jag slapp ju att sitta inne. 

Efter martchen ska Kenny å Robban följa med hem. Dom hade beställt kaffe men för deras säkerhet får dom fixa det själva. Jag dricker ju inte kaffe själv å jag vill ju gärna inte ta dö på dom. Så vi får väl se.

EN LÅNG EVIG VÄNTAN... 


Kommentarer
Postat av: Robban

Tack för kaffet :D Det var jätte gott :P

2008-10-27 @ 00:06:08
Postat av: mimmie

mmm jag nästan skakade efter jag plåstrat om han... men tack och lov. fattar inte hur men fingrarna sitter allt kvar. har kollat ett par ggr i dag med:P

hoppas bebisen tittar ut snart:)man blir ju knäpp av att bara vänta på att ngt ska hända...

2008-10-27 @ 13:26:07
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0