20 dagar kvar

Igår var vi på MVC å det gick jätte bra. Mitt blodvärde såg jätte bra ut det var till och med bättre än första gången jag var där. Huvudet var fixerat och allt såg jätte fint ut. Så det vara bara fritt fram å föda på bäst jag ville. Å tro mig om det bara hade hängt på mig vore det redan klart. Sista dagen med föräldragruppen var igår oxå å för en gångs skull var det faktiskt riktigt kul. Det var massa prat och inte alls så stelt. Synd bara att det var sista gången.
Efter en lång dag på ett och samma ställe vi var ju trots allt där ifrån ½2 till 5 så åkte jag å pojken in till stan för att köpa en ny hårtrimmer till han. Sen åt vi på jensens. det har vart mycket jensens det sista. Men de blir ju så när maten är bra.

Idag har jag vart inne i stan med Stino och shopat lite. Jag har köpt massa scrapbook grejer så nu ska jag fixa ett allbum till knodden. vet inte riktigt hur jag ska börja bara. Men jag tänkte att efter ett bad kanske inspirationen kommer. Kan ju i vart fall hoppas.
Men dock får man nog börja inse sina begränsningar lite. För fy fanken vad ont jag har i ryggen och fötterna. Så efter en dag på stan känns det i kroppen. Trist de kanske är så här det känns när man blir gammal att man inte kan göra saker man en gång har gjort och tagit för givet.  Usch vad jag inte vill bli gammal =(

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej.

Nu har jag gått och blivit ledig. Tänkte höra om du och Stino är lediga en dag fram igenom båda två, kanske jag kunde komma ner en sväng :) Vore skojigt. Om ni orkar såklart...

Hoppas allt är bra.

Kram kram

2008-10-08 @ 22:02:49
URL: http://[email protected]
Postat av: majan

Sv: Den funkar, men den den blinkar och har sig, är rädd att det blir kortslutning. Den får ligga på tork ett par dagar till innan jag testar den igen.

2008-10-10 @ 08:27:23
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: bebben...

hi hi... jag fullkomligt äääälskar att scrappa.... både köper och säljer som fan på tradera... he he.. finns hur billigt som helst på gekås.... kraaam

2008-10-14 @ 08:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0