22 dagar kvar

Ojojoj vad tiden går. Idag är det min namnsdag elle ja det är ju egentligen Jenny men de e nära nog. Jag sitter och väntar på att min kära jobbar kompis ska höra av sig för hon ska komma på besök.  Våran stationära dator är paj igen så nu sitter man vid den bärbara å tangenterna funkar ju sådär om ni undrar över alla stavfel.

Sarha å Cirre sov här i lördas efter dom hade vart på punkkonsert så innan dom trillade in vid småtimmarna var det filmkväll med sällskapet två trappor upp. De blev ju inte riktigt dom filmerna som var tänkt men de blev en film i vart fall. Sen i söndas bar det in till stan vi kikade lite på skivor i skivaffären på centralen å där träffade jag David ifrån skolan. Jag har stöt på honom ganska många gånger under sommaren å han säger alltid att jag ska hålla hårt i Mikael och inte göra slut med honom. Å efter 5½ år har jag inga planer på det. Efter skiv gluttandet bar det av till jensens buffhus oh där satt vi i tre timmar och åt å Sarha å Cirre drack. Sarha bjöd å jisses vad notan blev dyr 900 spänn å lite till. Men smakar det så kostar det brukar det ju heta. Maten var jätte god å det var jätte trevligt. 

Våran inneboende är fortfarande kvar. Börjar promenera lite på nerverna att aldrig få vara själv hemma. Men jag hoppas att jag vänjer mig. Försöker att tänka posetivt. Igår när jag å Mikael kom hem var disken gjort å det var jätte skönt att slippa tänka på de. 

Idag har det vart storstädning på hög nivå så nu är det nt och fint och luktar gött.  Tur att Stino har sådan bra dammsugare när våran är så kass. måste verklgen köpa en ny. jag har hittat en på elgiganten men den finns bara ute i bäckebol och jag släpar inte gärna en dammsugare därifrån. Jag hoppas att den kommer ut i nätshopen så jag kan beställa hem den i stället. Mycket smidigare. Så så länge delar vi dammsugare med Stino och Thommy två trappor är ju inte så kämpigt att släpa den.

nopp nu ska jag gå å fixa tillmig lite så inte Maria tror att man blir helt igen slappad när man blir gravid =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0