28 dagar kvar

Jag fick gå själv på föräldragruppen idag för Mikael hann inte tbax till den. Å shit vad stela personer. Idag har vi pratat om amning och hur man knyter an till barnet. Som vanligt hade inte någon några frågor. Så när BM pratat klart frågar hon om vi vill veta vad det är som händer i hjärnan och vilka hormoner som bildas vid amning. Som vanligt ingen som säger något. Då frågar jag lite skojfriskt att det är väl samma som händer hos kor. Då ler hon liye och säger jajamänssan bra säger jag då e jag nöjd. Ingen rör en min. Inte ens ett litet skratt kan dom bjuda på.
Så nästa gång ska VI ta med fikat innan har det vart BM så hon säger fint att vi skulle prata ihop oss. Ingen säger något. Jag sitter tyst och tänker att nu för en gångs skull ska jag inte vara den första som säger något. Men när det har vart tyst i närmare en kvart och BM frågar för 5 gången om vi kommit fram till något. Säger jag att jag kan ta med mig kladdkaka men undrar om det är någon som är allergisk mot något. Alla skakar på huvudet. En HALVTIMMA senare erbjuder sig en annan att ta med bullar men dom andra två paren sitter fortfarande tysta. Det var i slutet ingen mer som hade erbjudit sig att delta.
Det värsta av allt är att det kommer att vara BVC gruppen oxå alltså barngruppen. Är det lika tyst då så skiter jag fan i att gå dit.

I morgon kanske min jobbarkompis kommer och hälsar på. Vi får väl se. Hon är inte den bästa på att planera så hon kan lika väl glömt at vi har pratat om det.

Jag å Linda var å shopade förut på öb å willys men det var jätte urplockat men mat har jag i vart fall fått hem nu å det är jätte skönt att inte behöva oroa sig för det något mer.

Nu blir det nog till attsnutta kudden..

Kommentarer
Postat av: Christina

Nu har jag nog bestämt mig..

Det blir en pojke! =P

2008-10-01 @ 20:30:07
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: sandra och harry

vad tråkigt att du har en så tråkig föräldragrupp! du kan få komma och umgås med min! vi träffas flera ggr i veckan och promenerar eller annat!

på lör ska jag och en tjej på ladies night hihi



kraam

2008-10-01 @ 21:43:40
URL: http://harry.webblogg.se/
Postat av: sandra

haha, blev visst ett inlägg från mig och harry istället

2008-10-01 @ 21:45:27
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0