31 dagar kvar

Man mår som man förtjänar brukar det heta. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna att må så här men något ont måste de ju vara. Vissa andra vet jag precis varför dom mår som dom gör =P
Ja det är nu andra dygnet i rad som jag inte sovit ordentligt på. Jag somnade väl ett bra tag efter Mikael kom hem å det var vid 4 å nu är jag vaken kl 9. Inte många timmars sömn där inte.
De värker som fan i ryggen och de känns lite som håll i magen. Vetti fan men onte gör det. Hoppas bara att det går över.

Vissa saker tror man först på när man ser dom. Tro mig detta var inget undantag =P
Vi får väl se vad dagen har att bjuda på.

V:19

V:23

V:27

V:30

V:33

V:34

V:35




Kommentarer
Postat av: Josephine

Men.. vad det ser ut att vara stor skillnad mellan v 34 och v 35 :) Hur grymt som helst.

Ska försöka njuta. Fast det känns redan lite för stort faktiskt. Iaf för att jobba. Man är väldans otymplig och orkar inte alla tunga lyft, stå hela dagen och böja sig ner så mycket som man måste. Men men... måste ringa Försäkringskassan om havandeskapspenningen. Tycker det är för jävligt att de inte hört av sig när det snart är 8 v sedan jag skickade in papprena. Blir ganska irriterad över sådant faktiskt.

Aja. Hoppas du får sova bättre snart.

Kram kram

2008-09-27 @ 20:04:43
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0