34 dagar kvar

Nu är det bara snart en månad kvar. De e verkligen inte långt. Börjar att få lite ångest nu. Lite som när man ska till tandläkaren. Man vet att det är något man måste göra men man vill helst slippa. Jag tror att när det väl är dags kommer jag att tycka fan inte idag å gud va jobbigt. Det kommer även massa konstiga funderingar. Man ska ju ta sig till förlossningen själv å då måste man ju ringa taxi. å om det då läcker massa fostervatten får jag ju ta med en sjujävla massa handdukar så man slipper betala rengöringen av taxin sen.
Dessutom håller dom på att bygga om på östra så det för tydligen ett jävla liv där. Men då kommer ju alla åka till möndal i stället å visst de hade ju så klart vart bättre men va fan då är oddsen ännu mindre att Mikael kommer få vara kvar. Oddsen på östra är oxå små men bättre eftrersom att dom bygger om. Som ni förstår kommer jag nog allt att tänka gud va jobbigt inte i dag. Men men ut måste den ju.

Igår bestämde jag mig för att ta ett litet bad men de blev massvis av bubblor nästan så att det svämmade över å tur va väl de. För ungefär 10 min efter att jag krypit ner i badet så kom Stino å ville sällskapa lite så hon satt där på mitt badrumsgolv medans jag låg i badkaret. Tur att man inte är pryd alltså. De e ju hon som får se mig som jag är skapt så de e hon som får men för livet inte jag. Efter badet gick vi ut med Willma å jag måste nog erkänna att hur gärna jag nu än vill ha hund så är det rätt skönt att slippa gå ut mitt i natten när det är kolsvart ute. Men när man är två är det inte så hemskt å tur är ju att Willma är stor å skräckinjagande ( nästan i vart fall )

Nopp nu har jag skrivit massa skit så nu ska jag roa mig med annat...

Kommentarer
Postat av: sandra

mm enformigt ljud nä, fy 17. Jag har fortfarande ljudet i huvudet!

Jag tror förlossningen kommer gå jättebra. Hoppas du kommer tycka det är lika häftigt som jag tyckte!

Men ska du åka själv å föda barn? Ska inte mikael med?

Har du inga nya magbilder?



Kram

2008-09-24 @ 22:55:51
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0