43 dagar kvar

Ibland blir jag bara så himla trött. När man har gått å lagt sig för att sova hoppas man verkligen på att just få sova. Inte på att behöva vakna två timmar sedan för att vara jätte kissenödig. Sen håller det på så hela natten. Knodden vet verkligen vart min blåsa sitter. Mitt sömnpass börjar vid 06:00 å fortsätter om jag har tur till 13:00. Men oftast har man ju andra saker planerade än att ligga å sova hela dagen.

Idag var det prat om att vi skulle åka å bada men det verkar som Stino hade planer på annat håll. Men i slutändan var det nog Mikael som var mest sugen på att bada så vi får väl se vad han säger när han kommer hem.
Nu har i vart fall mina paket kommit ifrån ellos så dom ska jag gå å hämta sen. Hoppas bara att överkasstet är så fint som det var på bilden. Det är nackdelen med postorder.

Nopp nu blir det nog lite frukost...

Kommentarer
Postat av: sandra

inte du heller... pust! han är 2½år!

2008-09-13 @ 11:57:08
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0