Fin besök

Japp min kära syster kom igår och stannade tills idag. Hon å hennes vän. Vi har vart på stan hela dagen och jisses vad ont i fötterna jag har nu. Det är svårt att tro att lite ojämn viktfördelning kan göra så mycket.  Jag hittade i vart fall en jätte söt overall som knodden ska ha sen. Å även en t-shirt till mig. Det var jätte trevligt att ha Sarha här men hon är ju fan som en duracellkanin hon bara går å går. Jag tror att jag är ett jävla B batteri ifrån IKEA för min energi tar slut väldigt fort. Men det är en otrolig gåva som hon har och som jag beundrar. Hon tror att jag tycker att hon är jobbig å visst ibland är det sant. Men oftast är jag mest road över hennes överskotts energi. Dig har man aldrig tråkigt med =P

När jag kom hem idag hade Mikael vart jätte duktig och skruvat ihop spjälsängen och bäddat den, satt upp hatthyllan flyttat ut datorn till vardagsrummet och grejat som tusan. Så nu är det jätte fint här. Vi var nämligen på IKEA med Mikaels mamma å pappa igår så vi fick köpt sängen och lite annat. Dom hade även med sig ett skötbord så nu är det bara att fylla på med dom grejerna. så är knodden välkommen att komma när som helst sen.

I morgon ska jag försöka göra ett sista försök att designa min blogg. Visst kan man som gravid bli otroligt förbannad men eftersom det i normala fall tar väldigt lång tid för mig att bli det. Händer det väldigt sällan. Men när saker inte går som jag vill och det håller på att jävlas då rinner bägaren verkligen över å då vill inte ens Mikael vara i min närhet. Men jag ska göra ett tappert försök i mogon oxå men funkar inte skiten då, då skiter jag fan i`t.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0