Höst

Ja nu har hösten kommit även till gbg. Kallt som fan är det men för min del gör de inget jag svettas ju som en gris ändå så.

Igår var Linda här vi tittade på hennes kort som hon hade framkallat 321 eller något i den stilen i vart fall var det en jävla massa. Sen åt vi våfflor men de visade sig att Linda inte åt det så hon fick äta kladdkaka istället.

Idag ska jag in till staden å träffa pappa. Jag är lite nervös faktiskt för han ska ha med sig sin nya "vän". Så vi får väl se. Sen ska vi gå å äta på resturang är tanken i vart fall.

Kanske kommer lite uppdateringar sen...


Här är vagnbilderna som jag lovade





Uppdatering:

Nu var man hemma ifrån staden. Det var trevligt att träffa pappa och hans vän. hon var inte så hemsk som jag hade trott. Men det är ju lite svårt att avgöra när man träffas första gången. Jag å pappa var på Indiska å där hittade pappa ett fat som han skulle kvalitets "kolla" jag kan säga att vi försvan illa kvikt där ifrån när han snabbt insåg att det inte fans någon kvalitet =) Sen när vi var inne på chilli åkte en stor svart vas ner och gick i tusen bitar. Då säger snabbt pappas vän "ja det var i alla fall inte mitt fel" högt och tydligt. Å nej det var faktiskt inte hennes fel.
Sen åt vi middag på jensens buffhus hur gött som helst. Sen gick deras tåg.
Så nu sitter man åter här hemma.

Nu ska jag gå å bädda rent i min säng för andra dagen irad. För det jag bäddade med igår luktar inpyrd rök ifrån gamla lägenheten där ventilen ifrån grannen gick direkt in i våra garderober URK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0