Min kära vän

De finns mycket jag kan inom musik men tyvärr måste jag erkänna att det finns en som är grymmare än mig. Bebben hittade ju självklart låten jag letade efter "Brainpool - In a box to you" http://www.youtube.com/watch?v=XDKqkUnc020
Låter inte riktigt som jag vill minnas den men det är defenitivt rätt. Tack åter igen.

Idag har vi vart på föräldragruppen. Man kände sig rätt malplacerad kan jag ju säga. Bara 30+ å så vi. 4 par och ingen som hade en enda fråga. Ena tjejen såg man knapt att hon var gravid och hon satt å jämrade sig för att hon var så orolig inför förlossningen, en annan tjej hon hade redan 2 barn sedan innan å den tredje tjejen hon såg helt sprickfärdig ut men hon skulle inte ha förrän i november å sen var det ju jag. Så nu måste jag gå dit tre gånger till å hålla god min. Shit de kommer inte bli lätt.

Linda ringde å frågade om jag ville göra henne sällskap på Willys å de kunde jag ju ställa upp på. Så vi gick å spana lite. Så i morgon när Mikael är på fotboll blir det buzzz turnering hemma hos mig. Men innan det ska Mikaels farmor och farfar komma på besök. Jag ska försöka mig på att göra fisk. Det händer inte för ofta vill jag lova.

Nu ska jag se om det finns något annat att spana på.



Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter inte som en rolig F-grupp du hamnade i .. tråkigt!! :( det blir så stelt när ingen frågor nått lixom...

2008-09-17 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0