MVC

Ja idag har vi vart på MVC och allt såg jätte bra ut. Mitt järnvärde låg på 120 å förra gången jag var där var det 110 så det hade stigit av sig självt. Ja var lite orolig att hon skulle säga att jag skulle äta 2 järntabletter i stället för en men det slipper ja ju nu. Magen hade växt den med hela 34 cm. Å tro det eller ej men huvudet låg faktiskt neråt å var bara lite rukbart. Det kunnde jag aldrig tro så som den lille lever där inne. Så hon trodde att i slutet av denna veckan eller början av nästa så skulle magen åka ner. Det ser jag verkligen fram emot för att ha livmodertappen mellan revbenen är inte så skönt.  


Så i morgon ska vi tbax till den otroligt trista föräldragruppen. Inget jag ser fram emot men det kan nog vara nyttigt att gå dit i vart fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0