Sjuk?

Jag vet inte riktigt om jag är det. Jag har inte sovit en blund inatt. För en gångs skull var det faktiskt inte knoddens fel utan jag kunde bara inte sova. Sen när jag väl gick upp mådde jag jätte illa. Men jag trodde att det var för att jag var hungrig. Så när jag hade ätit så satte jag igång med att diska men då började det flimmra framför ögonen och hela världen blev svart. Så det blev till att snabbt ta sig till sängen och där blev det till att ta en liten lur på en timma. Min förhoppning var ju så klart att jag skulle vakna och må mycket bättre. Men icke. Känner mig fortfarande illa mående å svimfärdig så de blir nog till att krypa ner i sängen igen å vänta på att Mikael kommer hem med colan.

Det tråkiga är ju bara att jag hade sett fram emot att åka till vårgårda och spendera dagen med Mikaels mamma. Men det får bli en annan dag. Hoppas nu på att jag mår bra i morgon för föräldragruppen känns inte så bra att missa...

Nu blir det kurering som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0